4 Şubat 2014 Salı

Ocak Ayı İzlediklerim

Tenenbaum Ailesi/The Royal Tenenbaums

Eğlenceliydi.Karakterler ve konuyu beğendim.Bir babanın aile için ne kadar önemli olduğunu gözler önüne seriyor.

Aşk Zamanı/İn The Mood For Love

Aşkı hissettiriyor.Bu başyapıtın yazısı için tıktık

Chungking Express

Kar wai wong filmlerine aşığım.Buradaki iki erkek kahramanın da monologlarına bayıldım.Karakterler oldukça saf ve içten.Ve insanda oyuncak ayı alma isteği doğuruyor.

Bulut Atlası/Cloud Atlas

Kitabı çok övüldüğü için çok yakında kitabını alıp okuyacağım zira filmi beğendim.


Suç Zamanı/Timecrimes

Vakit kaybıydı çok daha iyi filmler varken izlemeye değmez.
Yaratık/Gwomeul

İkinci kez izledim seviyorum bu filmi.

Ben Efsaneyim/I am Legend

Gayet güzel bir film.Ancak bu zamana kadar  izlememek için diretmişim nedense.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder